Hvad er en autoresponder?

En Autoresponder er en automatiseret Internet Marketing værktøj. Ligesom enhver anden værktøj skal du lære, hvordan det fungerer at drage fuld fordel af sin kapacitet.

En Autoresponder sender programmerede meddelelser med bestemte intervaller af tid til modtagere, der er indlæst i det.

Autoresponder består af 2 grundlæggende elementer.

De meddelelser, du skriver

Liste over bestemte modtagere

Lyder simpelt lige?

Den grundlæggende betjening af en Autoresponder er så simpelt som det nogensinde har været, men der er mange andre faktorer, der påvirker succes i dets anvendelse. Der er et væld af nye elementer til at overveje, når du bruger en Autoresponder.

Siden bruger Autoresponder til at sende e-mail er blevet har populære så misbrug af det. Der er enorme mængder af SPAM sendt hverdag og dine meddelelser få blandet med det hele. Så dette gør dig selv mere ansvarlige for at få dit budskab bemærket.

Overdragelsen af din besked vil afhænge af flere faktorer som beskrevet nedenfor:

HTML vs tekst

Besked indhold/SPAM filtre

Antallet af meddelelser, der sendes i timen

Sort liste

2. del af en Autoresponder er kandidatliste. Der er mange listen udbydere på internettet. Nogle gode og nogle ikke så godt. Priserne varierer fra 2 cents til 40 cent per bly. Det kan være svært at finde en pålidelig kilde til dine kundeemner. Du kan spørge omkring for henvisninger til føre udbydere, din venner eller Upline har anvendes. Hvis der ikke er en mulighed så kig på nogle af følgende faktorer:

Hvor længe har virksomheden været rundt på internettet?

Hvilke garantier har de tilbyder?

Er deres prisen konkurrencedygtig?

Hvad er deres Google Page Rank?

Den nederste linje er, at du skal lave nogle test for at i sidste ende finde ud af, hvad der virker. Det kan tage et par prøver at finde den rigtige kilde for dine kundeemner.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *